- Jordan 11 Shoes
- Air Jordan 3 Shoes
- Nike KD Shoes
- lebron 12 Shoes
- Nike Air Max Shoes
- Nike Free Run Shoes
- Retro Jordan
- Jordan Mid 1
- Air Jordan 10 Powder Blue
- Nike Kobe
- Nike KD
- Air Max 90
- Jordan Retro 10 Bobcats
- Kd 7 Kevin Durant
- Nike Air Max 2015
- Nike Lebron
- Red Nike Max Air
- Jordans 1 Mid
- Space Jam Jordan 11 Low
A hungarikumokat előállító cégeknek segítségre lenne szükségük a külpiacokon
Hungarikumok: világhír, de csak itthon
Aligha számíthatnak rövid távon világhírre a hagyományos magyar élelmiszerek. A gyártók leginkább a prémium termékek alacsony gyártási volumenével, illetve a közösségi marketing hiányával magyarázzák azt, hogy a határokon túl többnyire rendkívül kis körben forgalmazott termékek nem tudnak betörni a szélesebb piacokra.
A hagyományos exportterméknek számító tokaji segítséget keres, hogy újabb külpiacokra léphessen
Problémát jelentenek ugyanakkor a hazai cégek és az élelmiszerek piacbővítését támogató Agrármarketing Centrum szűkös forrásai is, jóllehet Németországban vagy az egykori KGST-tagoknál nem is számítanak ismeretlennek a magyar termékek. A hagyományos exportterméknek számító tokaji segítséget keres, hogy újabb külpiacokra léphessen.
A pálinka viszont egyelőre a hazai fogyasztók körében hódít, a gyártók mindössze termékeik néhány százalékát exportálják. Ugyanakkor az ital „sokfélesége" is akadálya annak, hogy kilépjen a legnépszerűbb égetett szeszes italok árnyékából.
A hazai gasztronómia sikertörténeteként elkönyvelt mangalica is ritka ínyencfalatnak számít, így forgalma is minimális, ám a szegmens szereplői úgy látják, ez nem is feltétlenül baj. A termék exkluzivitását venné el, ha a 45-50 ezer tonnás éves keresletet túlteljesítve többlet keletkezne a piacon.
Forrás: vg.hu